Alimente care iti ofera un plus de energie

Alimente care iti ofera un plus de energie

Iata cateva alimente care te vor ajuta sa te simti plin de energie pe tot arcursul zilei.

Bananele

Bananele au doar 100 de cal fiecare, dar au multe beneficii nutritionale. Ele ne ofera un continut ridicat de fibre, magneziu si potasiu. Potasiu si magneziu reglementeaza functionarea corecta a creierului pentru a te ajuta sa stai concentrat, prin mentinerea fluxului de sange intr-o stare constanta de oxigenare. De asemenea, bananele accelereaza digestia, deci mai bine consumi o banana in loc de o masa mare care te va duce intr-o stare letargica.

Nucile

Prin consumul de nuci crude, nesarate, corpul tau primeste un impuls de energie inalta. Nucile sunt pline de substante nutritive si lipsite de orice forma de procesare. In cazul in care este posibil, incearca sa pui nucile in apa peste noapte, pentru a le activa. Nucile activate incep germinarea sau procesul de germinare, crescand valoarea lor nutritiva si permitand corpului sa le digere mai usor.

Iaurt

Adauga iaurt din lapte natural de capra la micul dejun sau in salata ta preferata, pentru a obtine un impuls mare de calciu si o doza mare de probiotice. Probioticele sunt bacteriile bune gasite in iaurt, care ajuta in a facilita schimbarile in microflora intestinala, si care sporesc sistemul imunitar al organismului.

Probioticele ajuta la mentinerea intestinului sanatos, care asista la digestie. Astfel vei obtine tot ce este mai bun din mancarea pe care o consumi si te va ajuta sa combati oboseala.

Somon

Somon contine acizi grasi omega-3, despre are s-a aflat ca ajuta la scaderea colesterolului, si care pot reduce riscul de boli de inima.

Nu numai ca este bun pentru inima, somonul este bogat in proteine, vitamina B6, niacina si riboflavina.Nu-ti face griji ca nu stii ce inseamna ultimele doua. Practic, ele ajuta la transformarea alimentelor in energie – oferindu-ti o trezire sanatoasa, fata de zilele in crezi ca o sa adormi la birou.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *