Ce sa eviti daca vrei sa slabesti?

Ce sa eviti daca vrei sa slabesti?

In timp ce unii au incercat tehnici destul de socante pentru a pierde in greutate, exista, de asemenea, unele metode comune, care par a fi o buna idee buna si care pot functiona la inceput, insa pe termen lung pot esua. Daca esti in cautarea unei metode de slabit, incercasa eviti urmatoarele lucruri:

Sa nu depasesti o anumita ora pentru ultima masa din zi

Daca ai auzit ca nu este recomandat sa mananci dupa ora 6, 7 sau chiar 8, cu scopul de a pierde in greutate, acest lucru nu este adevarat. Alimentele consumate pe timp de noapte nu vor fi automat stocate ca grasime, asa cum se crede. Ora la care mananci nu are nimic de-a face cu cat de mult pierzi sau cresti in greutate. Este vorba de numarul total de calorii pe care le consumi intr-o zi. Daca esti genul care mai ia cate o gustare tarziu in noapte, opteaza pentru alimente sanatoase si slabe in calorii.

Privarea

Fie ca este vorba de carbohidrati, gluten, zahar, produse de patiserie, sau orice altceva incerci sa eviti, dieteticianul certificat Leslie Langevin, considera ca acest lucru nu poate fi sustinut de o persoana iubitoare de pizza, inghetata si paste. Dupa o perioada de privare fortata, cei mai multi oameni vor renunta si vor savura o farfurie enorma cu ceea ce poftesc cel mai mult, spune Langevin. Sau, in cazul in care aceste persoane sunt in masura sa treaca printr-o perioada de eliminare, odata ce se intorc la consumul de alimente care au fost interzise, greutatea pe care au pierdut-o va reveni incet incet. Cand vine vorba de pierdere in greutate, moderatia este cheia.

Dieta cu un continut scazut de grasimi

Dieta fara grasime sau cu grasimi scazute, a fost o tendinta foarte mare in anii ’90, dar ne bucuram ca e pe cale de disparitie. Cele mai multe alimente cu continut scazut de grasimi sunt pline de zahar pentru a adauga aroma, si, ca urmare, ele provoaca cresterea in greutate, in special pe burta. Este foarte important faptul ca am invatat sa consumam grasimi sanatoase, cum ar fi avocado, ulei de masline, nuci, pentru ca ele pot ajuta la cresterea metabolismului si la arderea grasimii de pe abdomen. Grasimile sanatoase, de asemenea, te ajuta sa te simti satul mai mult timp, asa ca e bine sa adaugi nuci in smoothie, avocado in supa, sau sa prajesti legumele in putin ulei de masline.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *