7 informații șocante despre igiena și curățenia în spațiile de birouri

7 informații șocante despre igiena și curățenia în spațiile de birouri

Începând cu anul 2020, inclusiv în România, subiectul igienei în spațiile comune a devenit unul de prim-plan. Firmele sunt tot mai interesate de a respecta cele mai exigente recomandări în această privință, pentru a acționa etic și pentru a evita îmbolnăvirea personalului propriu, a colaboratorilor și a clienților. Curățenia la birou este acum nu doar o chestiune de imagine, oamenii sunt mai interesați de igienă mai mult decât oricând.

Pandemia de Covid-19 și epidemia de gripă au activat la maximum interesul pentru curățenie în spații de birouri. Însă chiar și în perioade fără pericole publice iminente în zona de sănătate, potențiale pericole există și pot fi eliminate sau diminuate pe cât posibil prin măsuri de curățenie și igienizare cu adevărat eficiente. În acest sens, ideal este să se colaboreze cu o firma curatenie cluj axată pe segmentul B2B, care poate presta servicii de întreținere curățenie birouri la cele mai înalte standarde europene de calitate.

În contextul în care a crescut gradul de conștientizare cu privire la igiena biroului, iată mai jos 7 informații șocante despre igiena și curățenia în spațiile de birouri, ce merită aflate:

  1. Pe un birou există de până la 400 de ori mai mulți microbi decât pe colacul de toaletă. Similar, tastatura și mouse-ul pot avea mult mai mulți microbi decât diverse zone din baie.
  2. Telefoanele de birou câștigă competiția cu privire la numărul de germeni pe cm pătrat de suprafață! O mulțime de factori nocivi pentru sănătate există și prin contactul cu echipamentele de birou.
  3. Condițiile de muncă lipsite de curățenia corespunzătoare duc la milioane de zile de concediu medical în fiecare an, în cele mai multe țări europene.
  4. Un angajat care are un virus infectează de obicei 50% dintre persoanele din apropierea lor în doar 4 ore, distribuind microbi pe diverse suprafețe, inclusiv pe mânerele ușilor și echipamente de birou. Suprafețele contaminate ajung să reprezinte cauza a 80% din infecții.
  5. Doar 1 din 5 oameni își curăță mouse-ul de la computerul de birou în mod cel puțin ocazional.
  6. Statisticile arată că mulți angajați nu respectă recomandările în materie de igienă. De exemplu, nu se spală pe mâini după ce au folosit toaleta sau când vin la birou, deși au folosit mijloace de transport în comun. De asemenea, multe persoane vin la muncă inclusiv când suferă de boli contagioase.
  7. În Marea Britanie, unde se fac multe astfel de statistici, igiena proastă a biroului costă economia miliare de lire sterline în fiecare an. În medie, lucrătorii din Marea Britanie pierd anual 9 zile de muncă la birou din cauza problemelor de sănătate pentru care obțin concediu medical sau învoiri.

Pentru servicii curățenie birouri, alege externalizarea spre o firmă profesională, așa cum este de exemplu Forbec Services, firmă de servicii curatenie cluj cu îndelungată experiență. În Cluj-Napoca și împrejurimi, această firmă de curățenie profesională oferă curățenie birouri, dar si curățenie în alte tipuri de spații de afaceri. De la curățenie generală la întreținere curățenie birouri, de la curățenie parcări la curățenie după constructor, orice misiune este îndeplinită cu maximă atenție la detalii și un raport calitate / preț foarte bun.

Dincolo de instruirea corectă a angajaților cu privire la normele de igienă, colaborarea cu o companie profesională de curățenie birouri ajută la reducerea riscului de absenteism al angajaților și crește productivitatea muncii la serviciu. O astfel de alegere asigură economii consistente, fiind o investiție foarte rentabilă.

Cauta in dictionarul https://dexonline.net/ cele mai ciudate sau grele cuvinte si vei gasi definitiile lor la un simplu click.

Lasă un răspuns