Dieta rapida de doua saptamani

Dieta rapida de doua saptamani

De multe ori femeile promit sa slabeasca inainte de vacanta de vara sau de sarbatori. Insa in majoritatea cazurilor ispitele stau in drumul lor spre silueta dorita. Insa asta nu trebuie sa fie o problema, mai ales ca pot slabi pana la 6 kilograme in 2 saptamani, cu o dieta rapida.
Aceasta dieta rapida nu este foarte stricta, nu trebuie sa numarati caloriile pe care le consumati si nu este deprimanta sau demotivanta. Dieta va ajuta sa va formati un stil de viata, si nu va restrictioneaza bunatatile nutritionale. In cele 14 zile, dieta bazata pe nutrienti, stil de viata si miscare, provoaca celulele grase (care sunt in numar de aproximativ 34 de miliarde la femei si 25 miliarde la barbati) sa se micsoreze, si asta se intampla foarte rapid. Cand ne ingrasam nu se formeaza noi celule, ci pur si simplu cele existente se maresc cu pana la 6 ori mai mult. Pentru a slabi trebuie sa facem aceste celule grase sa se micsoreze, si sa ramana asa.
Mancarea este un factor esential si nu ar trebui sa ne infometam, ci pur si simplu sa alegem cu grija alimentele. Iata alimentele recomandate in dieta rapida si cum ne ajuta ele sa ardem grasimi:

Bogate in calciu: Somon

Tot mai multe dovezi stiintifice indica faptul ca o dieta bogata in calciu ne permite sa ardem mai multe calorii pe zi, si astfel reducem cantitatea de grasime depozitata cu pana la 50%, fata de dietele sarace in calciu. Calciul se leaga cu acizii biliari si creste cantitatea de grasime eliminata. Deci, in loc sa stocam, eliminam. Alimentele bogate in calciu includ branza de vaci, spanac, broccoli, rubarba, somon chiar si in conserve, si branza feta.

Acizi grasi Omega 3

Se gasesc in peste, fasole, naut, mazare congelata, avocado si nuci, iar studiile sugereaza ca acizii grasi Omega 3 sunt unul dintre marile secrete in pierderea permanenta de grasime. Omega 3 ajuta la mentinerea unui nivel sanatos de zahar in sange, inhiba stocarea de calorii sub forma de grasime, incurajeaza glucoza sa fie stocata in celulele musculare si nu in celulele adipoase, si creste termogeneza – producerea de energie termica de catre celule in organism, cauzand grasimea sa fie utilizata drept combustibil si calorii arse.

Carbohidrati fermentabili

Fasole, linte, porumb, mazare, orz, orez brun si ovaz – exista mult entuziasm in oamenii de stiinta si nutritionisti despre carbohidratii fermentabili. Ei nu contin multe calorii, ajuta la digestie, si se spune ca stocheaza mai putina grasime dupa o masa, fata de alte alimente.

Astaxantin

Un carotenoid care ofera somonului, crevetilor, langustinelor, pastravului curcubeu si homarului, culoarea roz. S-a demonstrat ca acesta creste utilizarea de grasime ca sursa de energie, si accelereaza arderea grasimilor in timpul exercitiilor fizice.

Reguli in dieta rapida de doua saptamani

– Mancati fructe doar pana la ora 11:30 – sunt mai usor de digerat daca sunt consumate ca atare. Ravagiile digestive sunt inamicul pierderii de grasime.
– Un castron de supa la pranz, si o farfurie de salata.
– Evitati carbohidratii cu amidon permisi in dieta dupa ora 18, exceptie facand cazul in care faceti exercitii seara (cartofi dulci, fasole, linte, cuscus, orez brun, quinoa).
– Includeti cel putin trei legume sau o salata la masa de seara.
– Mancati ceva la fiecare doua-trei ore pentru a mentine activ procesul de ardere a grasimilor toata ziua, si pentru a evita lipsa de energie si pofte.
– Eliminati carbohidrati albi, cum ar fi orez, paine si paste, deoarece acestia dau energie de scurta durata, au doar cateva elemente nutritive si nu va tin de foame mult timp.
– Faceti 30 de minute de activitate fizica in fiecare zi, de preferat dimineata, pentru ca atunci ardeti grasimi mai eficient, iar procesul dureaza pana la 8 ore dupa.
– Beti apa la fiecare doua-trei ore – fiecare reactie chimica din organism care extrage nutrientii din alimente pentru arderea grasimilor, are nevoie de apa pentru a obtine un rezultat bun.
– Reluati alimentatia specifica dietei cat de repede puteti, in cazul in care o luati pe un drum gresit.
– Sucurile naturale, salatele si supele pot fi cumparate din hipermarket, in cazul in care nu aveti timp sa le faceti acasa.

Exemplu pentru o zi de dieta:

Dimineata : Fructe proaspete, piureuri de fructe sau sucuri de fructe proaspete
Dimineata tarziu : Turte de ovaz cu o conserva de somon si castravete
Pranz : supa de cartofi dulci, salata
Gustare : baton de cereale
Seara : piept de pui gatit fara piele, la abur sau la cuptor.

Sucuri si piureuri rapide de fructe

Luati blenderul, puneti cateva cuburi de gheata si o ceasca de apa rece, apoi adaugati fructe de alegere, taiate in bucati de dimensiuni mici. Amestecati pana se omogenizeaza

Ce puteti adauga extra – suc de fructe, ierburi, condimente, arome, si apoi amestecati din nou

Se adauga apa rece, in cazul in care vreti sa fie mai subtire, se strecoara sucul printr-o sita, daca nu va plac semintele si resturile de fructe.
Incercati urmatoarele combinatii:

-Mere, zmeura si struguri cu suc de portocale proaspat
-Grapefruit, fructul pasiunii si ananas
-Mandarina, capsuni si banane

Reteta burgeri de curcan

Puneti 250g carne tocata de curcan intr-un castron, adaugati un varf de cutit de cimbru uscat, coaja rasa de la o jumatate de lamaie, un praf de sare de mare si piper negru. Dupa ce amestecati formati amestecul in 2-3 chiftele.

Se amesteca 100 g de sfecla fiarta si decojita, cu suc de lamaie, o jumatate de ceapa rosie tocata marunt, 1 lingura de patrunjel fin tocat, ulei de masline 1 lingurita, si 1 lingurita de mustar.

Puneti burgerii pe gratar timp de 6 minute pe fiecare parte. Se servesc cu salata de sfecla sau daca preferati, puteti face salata verde cu ceapa si zeama de lamaie.

In concluzie, putem schimba unele din obiceiurile noastre alimentare in doar cateva saptamani, daca vrem cu adevarat, si vom vedea unele rezultate foarte bune, care ne pot motiva sa schimbam putin mai mult in stilul de viata. Dieta rapida poate face minuni in doar doua saptamani daca este tinuta ca la carte. Nu este o dieta restrictiva, legumele si fructele va ofera vitaminele de care aveti nevoie in fiecare zi, si nu trebuie sa va infometati. Daca simtiti nevoia puteti lua un supliment de vitamine si minerale. Nu uitati sa faceti miscare in fiecare zi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *