Rezumat:
Social media a devenit o parte integranta din viata noastra de zi cu zi, si este dificil sa renunti la ea. De aceea, 90% dintre turisti folosesc dispozitivele mobile in timpul calatoriilor. Chiar mai multi folosesc internetul si social media in timpul procesului de planificare.
Social media: partenerul tau numarul unu in calatorii
Daca ai utilizat social media pentru a planifica o excursie in trecut, ai inteles, probabil, valoarea pe care o poate oferi. Arunca o privire la unele dintre principalele metode prin care poti utiliza social media pentru a planifica calatoria:
Procesul de planificare
Planificarea unei excursii poate fi consumatoare de timp, o provocare, si in cele din urma epuizanta – chiar inainte de a incepe calatoria reala. Pana in momentul in care termini de fapt planificarea, s-ar putea sa simti nevoia de vacanta doar pentru a-ti reveni din stres. Datorita puterii pe care o are social media planificarea nu trebuie sa fie o povara. Foloseste-te de valoarea Facebook, Twitter, Instagram si Pinterest. Iata doua exemple:
Ca lider de site-uri social media din lume, Facebook este o sursa excelenta de informatii pentru orice este legat de calatorii. Daca pasiunea ta sunt calatoriile, atunci poti vizualiza paginile de calatorie si companiile de turism. Nu numai ca vei gasi informatii valoroase despre locuri interesante, dar vei gasi, de asemenea, si promotii speciale sau oferte. Fie ca vrei un bilet de avion ieftin, o oferta de hotel, sau o oferta last minute, toate acestea pot fi gasite pe Facebook.
In timp ce Facebook este perfect pentru cercetare in profunzime, Twitter este prietenul tau cel mai bun atunci cand vrei raspunsuri si informatii rapide. Urmareste liniile aeriene, hotelurile, serviciile de calatorie, pentru informatii cu privire la locurile pe care doresti sa le vizitezi. Daca ai o intrebare scurta, da un tweet si de cele mai multe ori vei primi un raspuns.